Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija
Član 1.
Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.fenus.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.
Član 2.
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji u putem interneta na sajtu bblinkshop.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.
Član 3.
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti poštom na sledeću adresu FENUS d.o.o, Vasil Levski 12, Dimitrovgrad, ili na email [email protected]. Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan: – u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste. – proizvod koji reklamira da vrati u originalnom pakovanju. – dostavi račun.
Član 4.
Kupac nema pravo na prigovor ako je: . – propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika; . – nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih; . – kupio proizvod na rasprodaji; . – kupio proizvod sa nedostatkom po sniženoj ceni; . – promenio odluku o izboru atrikla.
Član 5.
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik i obaveštava Kupca u roku od 8 radnih dana od dana prijema iste.
Član 6.
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na: . – zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod; . – vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu; . – otklanjanje nedostatka na proizvodu.
Član 7.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Fenus d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši preko poslovne banke, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Član 8.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.